Klik på logoet for at bestille via din foretrukne forhandler.
Bestil bogen GLAD KUNDE SUR KUNDE
GLAD KUNDE SUR KUNDE er skrevet til dig, der gerne vil styrke dit eget eller din virksomheds digitale omdømme. I bogen får du konkrete værktøjer, der gør dig i stand til at skabe en stærk digital identitet.
GLAD KUNDE SUR KUNDE er en grundbog i disciplinen review management – og den første af sin slags på dansk. I bogen behandles de mest gængse anmeldelsesplatforme, herunder hvordan du som virksomhed håndterer negative kundeanmeldelser, samt hvordan du opbygger positive kundeanmeldelser og skaber et stærkt digitalt omdømme.
Der er ingen tvivl om, at kundeanmeldelser i dag spiller en helt central rolle, når interessenter og kunder skal vælge mellem forskellige virksomheder, samarbejdspartnere osv. Derfor er det altafgørende, at du ikke bliver valgt fra til fordel for de af dine konkurrenter, der fremstår mere attraktive.
Men hvordan opbygger du et stærkt digitalt omdømme? Og hvordan skal du reagere, hvis der er landet en negativ kundeanmeldelse af dig eller din virksomhed på Google, Facebook, Trustpilot eller en af de andre populære anmeldelsesplatforme i Danmark? Og hvad er den mest hensigtsmæssige håndtering af falske anmeldelser, hvor en anmelder har set sig sur på din virksomhed og ønsker at påføre virksomheden alverdens dårligskab?
GLAD KUNDE SUR KUNDE er tænkt som et opslagsværk, hvor du kan finde svar på en række konkrete problemstillinger. Bogen indeholder desuden en række cases baseret på virkelige hændelser og giver dig brugbare tips og teknikker, som klæder dig på til effektivt at tage hånd om din virksomheds digitale omdømme.