Kundeanmeldelser er kommet for at blive – selv de mest obskure af slagsen. Udfordringen ligger i, hvordan du OPBYGGER og HÅNDTERER en stærk og effektiv identitet med kundeanmeldelser, så de i sidste ende bidrager til din virksomheds samlede succes.
GLAD KUNDE SUR KUNDE er et opslagsværk, hvor du får helt konkrete metoder til at opbygge positive og håndtere negative kundeanmeldelser – herunder hvordan du fjerner og begraver negative kundeanmeldelser, besvarer kundeanmeldelser af forskellig karakter, og ikke mindst hvordan du får vendt en kundeanmeldelse fra negativ til positiv.
I dette gratis kapitel bliver du præsenteret for de udfordringer, du kan støde på i arbejdet med kundeanmeldelser online. Du får blandt andet indsigt i:
- Konkrete cases til håndtering af kundeanmeldelser
- Ubalance på anmeldelsesplatforme
- Personlighedstyperne, der står bag de forskellige kundeanmeldelser
- Kategorisering af positive og negative kundeanmeldelser
Udfyld kontaktformularen og få tilsendt dit gratis kapitel.
God læselyst.
![](https://gladkundesurkunde.dk/wp-content/uploads/2021/05/bog-gratis-kapitel.jpg)
Få tilsendt gratis kapitel af bogen
Udfyld nedenstående formular og få tilsendt dit gratis kapitel (45 sider) af GLAD KUNDE SUR KUNDE.