Kundeanmeldelser er kommet for at blive – selv de mest obskure af slagsen. Udfordringen ligger i, hvordan du OPBYGGER og HÅNDTERER en stærk og effektiv identitet med kundeanmeldelser, så de i sidste ende bidrager til din virksomheds samlede succes.
GLAD KUNDE SUR KUNDE er et opslagsværk, hvor du får helt konkrete metoder til at opbygge positive og håndtere negative kundeanmeldelser – herunder hvordan du fjerner og begraver negative kundeanmeldelser, besvarer kundeanmeldelser af forskellig karakter, og ikke mindst hvordan du får vendt en kundeanmeldelse fra negativ til positiv.
I dette gratis kapitel bliver du præsenteret for de udfordringer, du kan støde på i arbejdet med kundeanmeldelser online. Du får blandt andet indsigt i:
- Konkrete cases til håndtering af kundeanmeldelser
- Ubalance på anmeldelsesplatforme
- Personlighedstyperne, der står bag de forskellige kundeanmeldelser
- Kategorisering af positive og negative kundeanmeldelser
Udfyld kontaktformularen og få tilsendt dit gratis kapitel.
God læselyst.
Få tilsendt gratis kapitel af bogen
Udfyld nedenstående formular og få tilsendt dit gratis kapitel (45 sider) af GLAD KUNDE SUR KUNDE.